Ok

En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Ces derniers assurent le bon fonctionnement de nos services. En savoir plus.

- Page 3

  • L'invité, lo convidat de Meitat-chen, meitat-pòrc dau diumenc 29 d'octòbre 2017

    P8300613.JPGJoan-Pau Verdier e Nicolas Peuch nos informan que los convidats de l'emission dau diumenc 29 d'octobre 2017 sur França Blu Perigòrd seran Laurenç Labadia e Pau Jochmans de Lilo Théâtre, que van parlar de la seconda edicion dau FCCMM( Festival du Court Court Métrage de Mensignac) que se debanara a partir de 6 oras de l'enser dissabde lo 18 de novembre 2017 a Mencinhac.

    Per ne'n saber mai, de veire :

    https://fr-fr.facebook.com/FestivalCCMM/ et également : http://www.sudouest.fr/2016/11/25/le-festival-du-court-court-metrage-a-tenu-ses-promesses-2580211-1930.php

    Meitat chen , Meitat pòrc , chasque diumenc a 11 oras  sur França Blu Perigòrd!

    Per escotar l'emission en directe o en redifusion, clicar sur lo ligam:  França Blu Perigòrd

    Veiqui lo ligam vers lo site de Joan-Pau Verdier

    e los ligams vers lo sites de Nicolas Puech:  www.nicolaspeuch.com e anemtrio.com e facebook.com/nicolaspeuch

     

  • Cronica de toponimia, per Joan-Claudi Dugros

    Les mots occitans aire [ʼajre] prononcer /aïré/, et airal [ɛjʼrɒl] prononcer /eyral/ désignent une étendue de terre, l'aire, l'emplacement pour battre les céréales.

    On les retrouve dans les toponymes Leyral à St-Capraise-de-Lalinde, le Grand Eyral à Bardou, Les Eyrals à Ste-Alvère (forme ancienne les Ayrals), Leyral à Castelnau-la-Chapelle, et avec les diminutifs Les Eyralets à Saint-Cybranet (disparu) et Les Eyraloux au Coux et à Ladornac (disparus).

    Joan-Claudi Dugros

  • Café òc à Bergerac

    Lo Cafè Òc de Brageirac, botat en plaça en març de 2017, torna per una novela annada, lo diluns 23 d'octobre al cafè Rica e d'espòrts (Riche et des sports) plaça Gambetta de 6 oras del ser a 8 oras del ser.
    Lo tèma de la sesilha es L'occitan dins las trencadas a travèrs de letras e de cartas postalas de soldats de la guèrra de 14/18 presentat per Ives Rauzier qu'a fach aquestas recercas.
    Dins aquela annada de commemoracions de la guerra de 14/18 aquesta conferéncia d'una ora, pòt interessar de monde que parla pas occitan.
    De las questions e d'escambis amb lo presentator acabarà la serada.

    Lundi 23 octobre de 18h à 20h se tiendra le café oc au café « Le Riche et des sports » place Gambetta à Bergerac. Le thème de la soirée animée par Yves Rauzier sera la présentation de son livre "L'occitan dans les tranchées" écrit à à partir de lettres et de cartes postales de soldats de la guerre de 1914/1918 sur lesquelles l'auteur a fait les recherches. Une présentation par vidéoprojecteur viendra illustrer le propos avant les échanges avec l'auteur.

    Information transmise par François Pontalier