Ok

En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Ces derniers assurent le bon fonctionnement de nos services. En savoir plus.

Périgord Occitan est sur Facebook

SDC19832.JPGL'Agence Culturelle Dordogne Périgord possède à Périgueux un service occitan, animé par Sébastien Girard et Laurence Salles-Villard. Il a pour mission de soutenir les initiatives culturelles autour de l'occitan. Depuis deux ans, le « pôle occitan » est sur le site de l'Agence Culturelle et également sur facebook. Sébastien nous en présente les grandes lignes.

« Sem sur Facebook dempuei doas annadas. L'objectiu es de viure emb los utilhs de nòstre temps, facebook es un element indispensable per communicar las accions de l'Agença Culturala. En mai de quò, fasem segre l'informacion culturala que nos balhan nòstres partenaris en Perigòrd, sur lors sites, los blògues coma rubrica en òc o b'etot sur facebook coma L' Union Occitana Camila Chabaneu. En mai de quò, balham de las informacions regionalas d'Aquitania, de Lemosin o d'autras regions. Devem prener en compte tot ço que se fai dins la novela region e far veire tot ço que se passa alhors dins lo domeni occitan. Nòstre partenariat coma Octele.com nos balha de las informacions utilas tanben e fin finala balham una veirina dinamica sur lo monde occitan que fai prener consciença que la creacion occitana es plan richa e activa uei. I a de mai en mai de jòunes interessats per la lenga e sabem bien que facebook es un bon biais de communicar coma ilhs. Vesem que quò marcha, lo monde fan virar l'informacion, fan daus comentaris positius... Nòstre facebook es legit tanben en defòra dau Perigòrd, ço que balha mai de visibilitat a ço que fasem aqui e nos bòta en malhum. Crese que quo es bon per los creators d'emperaqui. ».

Une bonne façon en effet de se mettre en réseau et de valoriser le dynamisme de la création occitane du Périgord ici et sur l'ensemble du domaine occitan. A voir sur https://fr-fr.facebook.com/perigord.occitan .

Denis Gilabert.

Photo: Sébastien Girard à son bureau.

Les commentaires sont fermés.