Ok

En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Ces derniers assurent le bon fonctionnement de nos services. En savoir plus.

"La musica m'a causida a jo!" çò-ditz Alidé Sans

PA050318.JPGA l'occasion de la jornada occitana de ligason collègis e liceus a Perigüers lo 5 d'octòbre 2018, daus eslevas de 3esma daus collegis de La Coquilha e Sent-Abre an pogut far una intervista en occitan a la jòuna chantairitz venguda de la Vau d'Aran en Pireneus espanhòlas. Alidé donet un concert plan vivent coma son guitarista Paulin Courtial dins los vergiers de l'Espaci Culturau François Mitterrand.


Q : Qual atge as e quantben de lengas parlas ?
Ai 25 ans, parle l'occitan aranés , ma lenga de familha e lo catalan, l'espanhòu, las tres lengas oficalas en Vau d'Aran, mai lo francés e l'inglés.


Q : Quora as començat d'aprener la musica ?
Dempuei totjorn, en familha, a l'escòla enfantila. M'acompanhe a la guitarra e a l'accordeon, juegue de pianò tanben mas Paulin Courtial , que m'acompanha, es guitarista professionau.


Q : Perqué as chausit la musica pusleu que lo dessenh, la dança... coma biais de t'exprimir ?
La musica m'a causida a jo ! Aquò se faguet naturalament.


Q : Perqué as chausit l'occitan e non pas una autra lenga ?
Perque es la lenga meuna, pòde m'exprimir d'un biais mai sincere.


Q : De que te ven l'inspiracion ? Coma fas per compausar ?
L'inspiracion ven de l'experiencia de la vita. En generau, compause soleta, parte de la musica, lo texte ven apres, ne'n parle a Paulin e fasem los arranjaments ensemble.


Q : Que pensa ta familha de ton engatjament per la musica ?
Aquò es pas totjorn aisat perqué aquel trabalh balha pas tant de tranquilitat e de stabilitat financiara que non pas un autre.Son contents de veire que sei urosa de far çò que m'agrada.


Q : Quals autras artistas t'influençan ?
Silvana Estrada , d'America del Sud, Mireka, Berota Ingo.

Denis Gilabert e los eslevas

Les commentaires sont fermés.